« MONEY FOLDS | Main | お誕生日 »

April 17, 2006

さくらんぼ

さくはんぼ

私はイチゴマニアだけど、それに負けない位さくらんぼも好きなの。
そんな私を知ってか偶然かさくらんぼフレーバーのお茶を戴いちゃいました。
紅茶ベースと緑茶ベース、私はさっそくティータイムを満喫しました。
どっちから楽しんだかはナイショ。

ジャケも可愛い♪

|

« MONEY FOLDS | Main | お誕生日 »

Comments

Posted by: p8e1rk4u1 | June 27, 2010 at 02:07 PM

良い意見、共有するためのおかげで

Posted by: 徵信社 | December 07, 2011 at 10:51 PM

Depending on the surface, you can place bunches of petals in shallow bowls or baskets around the massage area, or simply spread them all over the surface. FLOORSThe key with floors is to focus on high-traffic areas. The toothbrush is used to clean the inside of the faucets.

Posted by: shower rod angle | January 31, 2013 at 11:47 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/73126/9634140

Listed below are links to weblogs that reference さくらんぼ:

« MONEY FOLDS | Main | お誕生日 »